Some good shit is going on

Tjennamorre!
tänkte berätta lite för er vad som pågott denna vecka!

I fredags var jag och några girls i min klass och åt mat på sunes sedan drog vi till södervärns hallen för att se sara och jennifer spela slutspel. Vi stod i klacken och hejade på dem men tyvärr så förlorade dem. men dom är lika duktiga ändå! :)

När matchen var slut så hämtade Rebecca och Carolina upp mig vid säve så drog vi på fest hos Lisa. Lisa och Amanda hade fyllt år så vi firade dem! Grattis till er igen snyggingar!

På lördagen så var jag på fest i åminne i erics stuga. Var roligt att få umgås med alla! den här veckan har det mest bestått av bakning inför påskmarknaden som vi på Handels programmet skall ha i morgon och på fredag. Så jag elsa, fanny och ida har bakat ca 100 st cupcakes och dekorerat dem. Sedan har vi pyslat lite med annat också. I dag har vi vandrat i skogen också tihi.

Jag och angelica i åminne

Jag och eric i åminne

ny ut tagna från ugnen

algrensbilar topping, ej dekorerade än

Trångt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0